From online

December 16, 2014

Oon viimeaikoina tilannut netistä aika paljon kaikkea, mutta nyt oon päättänyt hillitä tätä helppoa nettishoppailua :D Tässä on kuitenkin mun viimeaikaset nettiostokset, joihin oon todella tyytyväinen. 

Aito nahkalaukku Renata Corsi nimiseltä italialais suunittelijalta. I h a n a! Täydellinen kokoinen kouluun ja joka paikkaan. Tärkeintä on se että se on musta, siinä on hopeisen väriset yksityiskohdat ja aidon nahan kestävyys. <3 (+plussaa magee kiiltokrokotiilikuosi)

Kaksi ihanaa ja pehmeää huivia Sheinsidestä. Oon jo alkusyksystä miettiny, että ruutukuosinen huivi on pakko saada! Nyt löyty kaksi kauniissa väreissä; punainen ja beige. 

//Я в последнее время много что заказываю с интернет сайтов, но теперь я решила приглушить этот легкий вид шоппинга. :D Хочу с вами поделится все равно с  моими недавними покупками с сайтов. 

Кожаная сумка от итальянского дизайнера Renata Corsi. Я влюблена! Размер сумки идеальный. Главное что сумка черная, в ней серебренного цвета металлические части и то что настоящая кожа будет служить долго. <3 (плюс крокодиловый принт) 

Два красивых шарфика из сайта Sheinside. Я уже с начала осени хотела клетчатый шарф. Теперь я их нашла, в двух цветах; красный и бежевый. 


No comments :

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground