Highlighted hair

April 28, 2015

IMG_4710 IMG_4708-2 IMG_4709

Oon jo pitkään halunnut ''raikastaa'' tätä mun reuhkaa. Viimeeksi mun hiukset oli käsittelyssä lokakuun loppupuolella Wella studiossa hiusmallina. Siitä onkin vierähtänyt jo tovi :D Juurikasvu näkyi todella selkeästi, hiukset kellertivät pahemman kerran ja latvat olivat hiukan kuivahtaneet... Tänään Jenna laitto mulle reilusti vaaleita raitoja koko päähän ja napsi kuivat latvat pois! Tyytyväisempi ei vois olla :) Enään pitää vain alkaa pesemään hopeashampoolla, että kellertävyys pysyis kaukana mun hiuksista! 

Я уже давно хотела что то сделать с моими волосами, как то хотелось освежить вид. Последний раз с моими волосами что-то делали в конце октября, то есть очень давно :D Корни были видны чересчур сильно, волосы были желтоватые и кончики были сухими... Сегодня мне Енна сделала светлое мелирование на всю голову и отрезала сухие кончики! Я довольна :) 

2 comments :

  1. Tosi ihanat hiukset!! :) hitsi, mäki haluaisin ottaa raitoja nyt kesäks!

    ReplyDelete
  2. Kiitos!:-) Joo ne tekee kyllä sen aidon kesätukan;)

    ReplyDelete

Proudly designed by Mlekoshi playground