Lately

April 29, 2015

IMG_4675

Oon alottanut nyt suht. tiukan ruokavalion ja yks mun lemppari aterioista on maitorahka banaanin ja mehukeiton kanssa blendattuna! Joskus lisään siihen myös cashew pähkinöitä.  Tää on tosi hyvä herkkujen korvaaja Suosittelen kokeilemaan :) 

Я начала диету и моя любимая комбинация творог с бананами, сок без сахара и иногда добавляю туда кешью орехи и все это перемешиваю, получается смузи. Советую попробовать! :)

IMG_4681

En tiiä osaako kukaan samaistua mun tilanteeseen, mutta mä oon valehtelematta ettiny hyvänmakuista palautusjuomaa treenin jälkeen nautittavaksi varmaan vuoden. Okei, ehkä laiskuuskin otti siihen osaa, mutta nyt se on vihdoin löytynyt! Kallista tää on muihin protskuihin verrattuna, koska kilon purkki maksaa fitnesstukussa 30 euroa... Ei voi mitään. Tää on ihanan kevyt, mehumainen ja menee alas eikä tule kurkusta hetkessä ylös. :D Jes!

Я не знаю если кто то понимает моего счастья насчет вкусного протеина. Я его нашла!! Наверное год искала. Конечно цена дороже чем у остальных протеинов, ну что же поделаешь, зато нету рвотного рефлекса :D

IMG_4682 IMG_4685

Meijän takapihalla on alkanut pikkuhiljaa kukat kukkimaan ♥ 

На нашем заднем дворе уже стали цвести цветы

IMG_4697

Sain testiin sopivasti kesää varten Veet Easy Wax vahausmenetelmän ja Veet kylmävahaliuskat. Mulle nää tuotteet on uus tuttavuus joten aijon kokeilla suurella mielenkiinnolla niitä :)

Мне прислали для тестирования продукцию от Veet. Для меня это новое знакомство :)

IMG_4705 IMG_4701

Tällä hetkellä mä pakkaan epätoivoisesti mun matkalaukkua huomista Pietarin matkaa varten. Aina on niin ärsyttävää miettiä kaikki asut jne. valmiiksi... No, mutta mä yritän selviytyä tästä ja painun sitten pehkuihin! Hauskaa vappua kaikille :-) 

На данный момент я собираю чемодан для завтрашней поездки в Питер. Блин как меня бесит обдумывать все наряды, но это надо сделать. Как соберу чемодан то я сразу спать!:*

No comments :

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground