Espadrilles

June 21, 2015

Mun kesä on lähtenyt hyvin käyntiin uudella työpaikalla, Della Margassa. Dellassa on toinen toistaan ihanempia luksuslaukkuja ja vaatteita myynnissä ja yksi niistä on Chanel! Ah, tietäisittepä vaan sitä ihastelun määrää niitä laukkuja kohtaan. Parasta tässä on, että viihdyn tosi hyvin uudella työpaikalla ja pääsen tekemään sitä mistä oikeasti nauttii. Ihanat työkaverit ovat myös tärkeässä roolissa

Viimeviikolla mun isä oli käymässä Helsingissä ja mulla oli sopivasti vapaapäivä. Käytiin silloin nappaamassa mulle uudelta työpaikalta Chanelin espardillot puoleen hintaan! Mun koko ja vika pari<3 

Chanelin espadrillot ovat olleet koko euroopassa loppuunmyyty, mutta meidän liikkeestä niitä löytyy vielä kolmea erilaista! Muutenkin meillä on joitain Chanelin kenkiä -50% ja -30% alennuksilla :-) Juhannuksen jälkeen alkaa Della Margassa Season Sale, joten kannattaa tulla kurkkailemaan! 

Моё лето началось хорошо. Я уже третью неделю работаю на новом месте, в магазине Делла Марга прямо в центре Хельсинки. В нашем магазине продаються многие люкс бренды как Valentino, Dolce&Gabbana, Giorgio Armani, Saint Laurent и самый люкс это Chanel! Ах, это просто такая красота. Все эти сумки о остальные аксессуары.

На прошлой неделе мой папа приезжал в Хельсинки и мы с ним забежали в мой магазин. Там мы мне купили еспадрильи Шанель в пол цены! Мой размер и последняя пара<3 


IMG_5728 IMG_5727 IMG_5725

Mustaa, pitsiä ja kiiltonahkaa!  
Mitäs mieltä te ootte?

2 comments :

  1. Onpa kauniit kengät! Varmasti ihana olla töissä tuollaisessa kaupassa:)

    ReplyDelete

Proudly designed by Mlekoshi playground