Spring is coming

February 29, 2016

IMG_7437 IMG_7438 IMG_7440 IMG_7447 IMG_7453 IMG_7454 IMG_7457
jacket JC / shirt Ivyrevel / sweater 2hand(H&M) / pants JC 

Ihanaa kevät on selvästi tulossa! Hiihtolomalla olin äidin kanssa Moskovassa ja nyt maaliskuussa on yo-kirjoituksien vuoro, joten olen omistautunut niille täysin...

Kuvat ovat muutaman viikon vanhoja. Oon niin ilonen, että omasta poikaystävästä on tullut kelpo valokuvaaja

Урааа весна уже не за горами! На прошлой неделе у меня были каникулы и я была с мамой в Москве. Но сейчас я уже дома и весь март я посвящаю последним экзаменам...

Эти фотки были сделаны две недельки назад. Я очень рада что мой парень хороший фотограф ♥ 

2 comments :

  1. Oi vitsit mitä huulipunaa sulla on näissä kuvissa? Näyttää just sellaselta, mitä oon metsästänyt. :-)

    aboutmylife-peppi.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulla on huulissa Lumenen huultenrajauskynäää sävyssä 2 ja MAC:in huulipunaa sävyssä Faux :)!

      Delete

Proudly designed by Mlekoshi playground